

Giversylinder clutch er tilgjengelig for 176 bilmerker



































































































































Giversylinder clutch fra produsenter:
Aktiveringen av clutchen i et motorkjøretøy kan gjøres mekanisk, så vel som hydraulisk. Hoved-sylinderen i et kjøretøy hører til det hydrauliske systemet, slik som bremse- eller clutchsystemet, hvor den hydrauliske kraftoverføringen benyttes. Gjennom hoved-sylinderen trenger du kun å trykke ned clutchpedalen eller bremsepedalen med svært liten kraft.
Hvilken funksjon har en hoved-sylinder?
Et hydraulisk system med en hoved-sylinder og slavesylinder blir erstattet av en mekanisk kobling og derfor blir kabelen trukket i dette området. Hoved-sylinderen har som oppgave å absorbere kraften og for å overføre denne via hydraulikkledningen til slavesylinderen. For at kraften kan øke i utvekslingen, er hoved-sylinderen mindre i forhold til slavesylinderen. Hvis du hører en knaselyd når du kopler, eller ulike problemer i engasjementet til de enkelte tannhjulene kan dette tyde på at hoved-sylinderen er defekt og må erstattes snarest. Trykket er det samme overalt for hver pedal, og strekker seg direkte fra hoved-sylinderen. Hvis denne egenskapen ikke lenger fungerer som den skal, kan det være på grunn av en defekt hoved-sylinder, som må skiftes ut så snart som mulig, fordi du kan få ytterligere skader på clutchen eller bremsen. Vi har fabrikkdeler av meget høy kvalitet i denne kategorien, og du kommer til å dra nytte av en bil med lang levetid og høy funksjonalitet.
Kraftig reduserte priser på reservedeler for mange merker
Bestill for mer enn 2500 kr og få gratis frakt
Bestillingen din sendes så snart som mulig når vi har mottatt betalingen.