- Driftstype: hydraulisk
- for styringsprodusenter: ZF
- Styresnekke type: tannstangdrev
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- gjengemål aksialledd: 14x1.5
- Lengde [mm]: 1150
- Skaftform: tannet
- Renovert: Refabrikkert
- Årsmodell til: 04/2002
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med aktivstyring
- Chassisnummer (VIN) fra: M45255
- Byttedel
- Venstre- / høyrestyring: for høyreratt
- Driftstype: hydraulisk
- Styring: med sporstang, uten sporstanghoder
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 5942,25 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Årsmodell til: 04/2002
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med aktivstyring
- Chassisnummer (VIN) fra: M45255
- Venstre- / høyrestyring: for høyreratt
- Driftstype: hydraulisk
- Styring: med sporstang, med sporstanghoder
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Renovert: Helt nye
- Årsmodell til: 04/2002
- Chassisnummer (VIN) fra: M45255
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Driftstype: hydraulisk
- Styring: med sporstang, med sporstanghoder
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Renovert: Helt nye
- Driftstype: hydraulisk
- Produsentinnskrenkning: ZF
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Lengde over alt [mm]: 1440
- Stempel [mm]: 141
- gjengemål aksialledd: M14x1,5
- Diameter hydraulikktilkobling [mm]: 14
- Diameter trykkledningtilkobling [mm]: 11,1
- diameter på festepunkter [mm]: 13,2
- Tilkoblingsmodell inngangsstang: tannet
- Byttedel
- Ta hensyn til tekniske data
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2971,13 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Årsmodell til: 04/2002
- Chassisnummer (VIN) fra: M45255
- Byttedel
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Driftstype: hydraulisk
- Styring: med sporstang, med sporstanghoder
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Renovert: Refabrikkert
- Driftstype: hydraulisk
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Produsentinnskrenkning: ADWEST
- Ta hensyn til tekniske data
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2971,13 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Driftstype: hydraulisk
- Byttedel
- Venstre- / høyrestyring: for høyreratt
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Chassisnummer (VIN) til: M45254
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 3268,24 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Driftstype: hydraulisk
- Byttedel
- Venstre- / høyrestyring: for høyreratt
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 3268,24 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Driftstype: hydraulisk
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Produsentinnskrenkning: ZF
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2228,34 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Produsentinnskrenkning: WEULFRATH (FORD)
- Driftstype: hydraulisk
- Kjøretøysutrustning: for kjøretøy med servotronic-ratt
- Styring: med sporstang
- Tilleggsartikkel / tilleggsinfo 2: uten sensor
- Se serviceinformasjon
- Byttedel
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 3416,79 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
- Driftstype: hydraulisk
- Venstre- / høyrestyring: for venstreratt
- Produsentinnskrenkning: ZF
- Lengde over alt [mm]: 1140
- Renovert: Refabrikkert
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2228,34 kr inkl. 25% mva. Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
Kraftig reduserte priser på reservedeler for mange merker
Bestill for mer enn 2500 kr og få gratis frakt
Bestillingen din sendes så snart som mulig når vi har mottatt betalingen.